keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Kiitos kun luette.

Blogia on katseltu jo yli tuhat kertaa (+omat katseluni, joita varmaan toinen mokoma). Tiedän että samat ihmiset ovat palaneet tänne uudestaan ja uudestaan lukemaan runojani ja kiitän teitä siitä!
Voisin kirjoittaa tätä vain itsekseni, olen kuitenkin tullut ulos laatikostani siinä toivossa että myös muut saisivat tuntea ja oivaltaa näiden runojen äärellä, jos olen siinä hetkittäin onnistunut on se voitto sinänsä ja avoimuus on kannattanut.

Voit tämän postauksen kommentteihin jättää jonkin tunnelman blogista tai kertoa suosikki runosi ja jos tunnet jonkun joka myös viihtyisi täällä kutsu hänet mukaan!

2 kommenttia:

  1. Ah kiitos tästä blogista. Sun runoissa sanot jotain millä on merkitystä, mikä on rehellistä ja ajatuksia herättävää. Avoimuus on tosiaan kannattanut, ainakin minulle se on päivän piristys kun uusi runo kolahtaa sähköpostiin. On niin monta runoa mitkä voisin sanoo lemppariksi. Mutta tuo Unohdettu kesyttäjä on kyllä yks. Näytit sen mulle joskus aikaa sitten ensimmäisen kerran ja se jäi tosi elävästi mieleen jo sillon. Nytkin olen palannut siihen useaan otteeseen uudestaan - jo tässä ajassa vaikka vasta sen julkaisitkin tänne :D

    VastaaPoista